01

Nábor

Chcete se stát pražským strážníkem? Tady najdete všechny potřebné informace.

05

Najdi svého strážníka / vozidlo

Zde můžete najít Vašeho okrskáře, nebo zjitit, zda bylo Vaše vozidlo odtaženo

02

Tiskové zprávy

Přehled tiskových zpráv

06

Změna termínu projednání přestupku

Zde si můžete přeobjednat termín pro projednání přestupku.

03

Pražský strážník

Aktuální číslo a archiv časopisu Pražský strážník

04

Pohledávky

Byla Vám uložena pokuta tzv. na „složenku“ a nejste si jisti, zda jste pokutu v řádném termínu zaplatili?

Rada města schválila pražské městské policii výběr dodavatelů u veřejných zakázek s předpokládaným limitem plnění ve výši bezmála 32 mil. Kč,-

18 kopie

Rada hlavního města včera dopoledne schválila městské policii výběr tří dodavatelů, kteří budou pro strážníky zajišťovat veřejné zakázky, které jsou důležité pro správné a hospodárné fungování pražské městské policie.

 

 

 

Jedná se o tyto veřejné zakázky: 

  • Pracovně - lékařské služby pro zaměstnance Městské policie hlavního města Prahy („dále jen MP Praha“);
  • Dodávka prostředků individuální ochrany, bezpečnostních pomůcek a motivačních předmětů pro podporu a realizaci preventivních projektů a aktivit MP Praha
  • Servis a údržba vozidel MP Praha – ČÁST „C“ 

Společností, která bude další čtyři roky zajišťovat pro 2 500 zaměstnancům městské policie pracovně lékařské služby je společnost Mediclinic, a.s.. Cena za poskytované služby nepřesáhne finanční limit 10 miliónů korun bez DPH. Společnost Mediclinic, a.s. zajišťuje městské policii pracovně lékařské služby doposud (vstupní prohlídky, periodické prohlídky, výstupní prohlídky atd.), za podmínek stanovených smlouvou z roku 2001, která byla uzavřena na dobu neurčitou. V roce 2014 došlo na základě úspěšného jednání mezi novým vedením městské policie a vedením lékařského zařízení k dohodě, která vedla ke snížení plateb za jednotlivé lékařské úkony. Vítěz nově realizované veřejné zakázky nabídl ceny za poskytované služby ještě nižší, než jsou v současné době, a proto je zde předpoklad, že dojde k  úspoře vynakládaných finančních prostředků.  

Další významnou veřejnou zakázkou je zakázka na nákup prostředků individuální ochrany, bezpečnostních pomůcek a motivačních předmětů pro preventivní programy pořádané strážníky městské policie. Oddělení prevence MP Praha uskutečňuje ročně cca 5.700 přednášek a 140 veřejně-prezentačních akcí, v trvání cca 19.000 hodin a s oslovenými bezmála 300.000 posluchači. Realizuje projekty týkající se prevence kriminality, primární prevence rizikového chování, primární protidrogové prevence, prevence sociálně negativních jevů a bezpečnosti silničního provozu. Tyto projekty realizuje jak pro děti z mateřských a základních škol, tak pro studenty středních a vysokých škol. Velkou část své osvětové činnosti preventisté městské policie věnují také seniorům, kteří jsou vedle dětí jednou z nejohroženějších skupin. Vítězem tendru se stala společnost Reklama Centrum, s.r.o. Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu 4 let a cena za předmět plnění nepřesáhne 8,8 miliónů korun bez DPH. 

„Rada hl. m. Prahy plně podporuje snahu vedení pražské městské policie při realizaci veřejných zakázek, zvlášť u tak významných zakázek, jako jsou pracovně – lékařské služby nebo servis motorových vozidel. Jsem také velmi rád, že se daří úspěšně realizovat veřejné zakázky, které se v minulosti realizovat nedařilo a byly terčem kritiky,“ zdůraznil radní pro bezpečnost Bc. Libor Hadrava

Smlouva na poskytování servisu pro vozidla městské policie byla v minulosti terčem velké kritiky. Městská policie připravila veřejnou zakázku, která se skládala ze tří částí – část A se týkala autorizovaného servisu a údržby vozidel značky Hyundai, část B – autorizovaného servisu a údržby vozidel VW a Škoda spadající pod koncern VW a část C – servis a údržba ostatních vozidel městské policie vyjma značek Hyundai a VW a Škoda. V současné době je úspěšně ukončena část C. Část A a B je stále v procesu realizace. Vítězem části C je společnost Autoservis Radac, s.r.o., se kterým bude uzavřena rámcová smlouva na čtyři roky s maximálním možným plněním 13 miliónů korun bez DPH. I v případě uzavření této rámcové smlouvy se předpokládá výrazná úspora vynakládaných finančních prostředků. 

„Dnešní další úspěch při schválení výběru dodavatelů veřejných zakázek, je pro mne důkazem, že se mému týmu daří realizovat veřejné zakázky s důrazem na co největší efektivitu při vynakládání finančních prostředků. V tomto snažení budeme i nadále pokračovat,“ řekl Ing. Eduard Šuster, ředitel Městské policie Praha.

Mapa obvodních ředitelství Městské policie hl. m. Prahy